Cara Hilangkan Perut Boroi Semudah A.B.C




Berikut adalah enam cara cepat untuk menghilangkan lemak perut hingga Anda dapat memiliki badan yang ideal untuk menonjolkan penampilan pada tahun 2017.


1. Tentukan target Anda

Sebelum memulakan pola hidup sihat untuk menghilangkan lemak di perut, perkara pertama yang perlu Anda lakukan adalah menentukan berapa berat badan yang Anda inginkan. Anda harus fokus pada berat badan yang ingin Anda turunkan. Hal ini akan menjadi dasar awal semangat Anda agar anda tetap konsisten untuk melakukan perkara perkara yang selanjutnya.

2. Bawa Air Kemana- mana

Kemana pun Anda pergi jangan lupa untuk membawa air mineral. Minum air yang cukup merupakan cara paling mujarab untuk membuat perut Anda selalu rasa terisi. Dengan cara ini, anda akan lebih mudah untuk mengawal pemakan. Air juga dapat membantu metabolisme tubuh untuk menjadi lebih baik sehingga lemak di perut berkurangan.

3. Warnai Pinggan  Anda

Pilihlah menu makanan yang berwarna seperti berbagai sayuran dan buahan. Anda dapat menempatkan lobak merah, bayam, cili benggala, tomato,dalam pinggan Anda. Tambahkan kentang sebagai karbohidrat dan protein. 
Menu dengan pelbagai warna adalah pilihan yang amat tepat jika Anda ingin membentuk tubuh badan yang ideal tanpa lemak di perut.

4. Jauhi fast food

Mengurangkan dan menghindari fast food adalah satu kewajiban jika Anda menginginkan perut kempis dan menghilangkan lemak di perut. Fast food mempunyai kadar kalori yang tinggi sehingga membuatkan lemak anda berkumpul di perut dengan mudah.

5. Jauhi Minuman Bergas

Sama kesanya dengan fast food, soda juga memiliki kalori yang tinggi. Mengambil minuman bergas secara berlebihan akan membuatkan lemak berkumpul pada perut. Anda tidak mahu ini terjadi kan?


6. Senaman Ringan

Jika Anda berfikir untuk menurunkan berat badan anda dengan melakukan senaman seperti seat up atau angkat berat yang memberatkan Anda, hal ini kurang tepat.jika Anda ingin mendapatkan tubuh badan yang ideal dengan lemak perut yang berkurang, lakukan senaman ringan seperti lari setempat, jogging, ataupun berenang.

Lakukan senaman ini secara rutin untuk hasil yang optimum. Setelah anda konsisten melakukan enam langkah ini selama 3 hingga 6 bulan, Anda dapat merasakan sendiri perubahannya pada perut Anda. Selamat mencuba.

..................................


RASA
TERHINA
DENGAN
BERAT BADAN
SENDIRI ?

DAH JEMU DENGAN PRODUK-PRODUK  YANG DI JUAL
SEBAB TAK BERKESAN ?


SEKEJAP.... 
Cuba baca sampai habis..

assalamualaikum kak.. selamat sejahtera .. Nama saye Amy, Slimming Consultan dari produk Amysh.
 Hampir 3 tahun Amy berkhidmat di bawah brand Amysh ni, lebih dari 13779 kes obesiti Amy berjaya selesaikan . kepakaran Amy adalah memastikan dan memberi nasihat kepada client tentang slimming dan penjagaan makanan.

Berapa Hari Lagi Kita Nak Ke Bulan Ramadhan?

Jom kak!!!, Amy ingin mengajak akak untuk mengambil peluang baiki semula berat badan akak yang obesiti itu kepada berat yang ideal.. Inilah masanya kak.
Puasa adalah method ataupun kaedah paling berkesan untuk kita kuruskan badan.


Hanya  sebulan sahaja.
Amy yakin orang kampung, sanak saudara pasti terkejut dengan perubahan saiz badan akk di hari raya nanti. Apatah lagi suami akak..

Jadi, akk masih takut untuk teruskan usaha???.

Jangan Macamtu Kak!

Semuanya pasti ok! tinggal akk je yang perlu betulkan mind set " Aku Boleh Kurus! ".
Amy yakin 200%... akak PASTI boleh kurus.


Akak boleh baca testimoni daripada seorang client Amy yang dah berjaya SLIMM dengan berkesan dalam masa sebulan,
sila tekan >>> TESTIMONI AMYSH <<<






Profile: 
      Assalamualaikum wbt. Selamat sejahtera kepada semua yang sudi baca tips-tips yang saya kongsikan. 
       Nama saya Hasmy yusuff lebih dikenali dengan nama Amy. Sekiranya anda dapat mesej dari Amy. Itu bermakna anda pernah menghubungi pihak kami sebelum ini. Mungkin anda dah terdelete mesej-mesej sebelum ini.
     Saya adalah Slimming & Beauty Consultant yang telah dilantik secara rasmi bagi produk Fihydar & Amysh. Sepanjang 3 tahun ini lebih 13 876 orang client yang mengalami masalah obesiti Amy berjaya bantu untuk turunkan berat badan mereka dengan berkesan dan atas bimbingan Amy sendiri.
     Jadi setiap perkara yang Amy suggestkan Adalah berquality dan terbukti berkesan. Begitu juga produk-produk yang dicadangkan adalah melepasi piawaian pihak KKM & 100% halal.
      
Sebarang pertanyaan boleh terus whatsapp Amy di : +6016 756 7545.

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini. Semoga segala matlamat andai tercapai.

Comments