Tips Diet Paling Malas. Tapi Boleh Hilang 20kg Dengan Mudah.





Tips Diet Paling Malas. Tapi Boleh Hilang 20kg Dengan Mudah.


[1]    Pastikan Anda Malas minum air manis.  (no compromy). 

tanamkan betul-betul dalam hati bahawa Sirap bandung, Air Batu Campur, Cendol dan sebagainya tu, bukan untuk anda. Seeloknya minum air masak atau lebih bagus amalkan mnm air mineral 8 gelas sehari. Nak cheating? boleh, tapi pastikan anda minum air manis sebelum atau semasa melakukan aktiviti berat.

kite kena ambil perhatian bahawa gula yang kita ambil dalam harian kita ni bukanlah gula yang berkhasiat. selain boleh membawa kita menghidap kencing manis, gula kimia juga boleh memekatkan darah kita. Tu sebab terjadinya sakit jantung, darah tinggi dan sebagainya.


[2]    Pastikan anda malas makan nasi

Di nusantara ni dah memang sinonim dengan makan nasi sebagai makanan asasi. so, untuk memastikan berat anda turun dengan pantas, anda perlulah malas utk mkn nasi banyak-banyak. makan nasi waktu tengahari sahaja untuk memastikan badan kita mempunyai tenaga. ini sebagai cadangan.

ps/: jangan sampai tak makan nasi lansung tau!


[3]    Malaskan Diri Anda Lagi Untuk Ambil Makanan-Makanan Yang Berlemak.

Sekarang, cuba lihat lengan, peha dan punggung anda. benjolan-benjolan itulah lemak terlebih. hihi.. jadi elakkanlah makanan yang berlemak. kalau anda nak tau, lemak dalam badan kita ni boleh jadi daging tau... nanti dah jadi daging memang mintak ampun la nak kurus.


[4]    Sila Malas Untuk Makan Banyak-Banyak.

Sis, buat apa nak makan banyak2? sebenarnya memang tak bagus kalau kita makan melebihi keperluan tau. tu nama dia Nafsu Syaiton tu sis. Banyak penyakit kronik berpunca dari makana dan cara pemakanan kite tau.

sis nak kuruskan?
sila amalkan makan sebelum lapar, dan berhenti sbelu kenyang.


[5]    Malas nak berdiet?

serius? malas nak berdiet , tapi nak turun berkilo-kilo? boleh je!

Sis amalkan Jus Fihydar 2 sudu sebelum sarapan dan 2 sudu sebelum makan malam selama sebulan atau 2 bulan dan rasa sendiri perubahan yang ketara pada badan sis dari hari ke hari.

Jus fihydar ni mampu membakar lemak kita 7 kali lebih pantas tanpa diet ketat. masa tidur pun lemak kita boleh cair terbakar tau.!








Ini antara testimoni yang kami dapat hanya amalkan jus fihydar sahaja 









Tekan " ORDER NOW" untuk dapatkan satu botol percuma


Nak tau kenapa Jus Fihydar 
sesuai untuk orang yang 
malas diet?

Sebab Jus Fihydar ni dapat membakar 7 kali ganda
lemak-lemak tepu yang ada pada
 lengan, peha, punggung dan 
perut kita dengan pantas.

Jangan risau tentang pemakanan..

Makanlah apapun, 
jus Fihydar akan potong kalori-kalori berlebihan
pada makanan yang kita ambil.












promosi terkini:

2 botol RM150 (free sebotol)
4 botol RM240 (free sebotol)

" ORDER NOW "
Tekan "ORDER NOW " untuk dapatkan satu botol percuma







Profile: 
        Assalamualaikum wbt. Selamat sejahtera kepada semua yang sudi baca tips-tips yang saya kongsikan. 
       Nama saya Hasmy yusuff lebih dikenali dengan nama Amy. Sekiranya anda dapat mesej dari Amy. Itu bermakna anda pernah menghubungi pihak kami sebelum ini. Mungkin anda dah terdelete mesej-mesej sebelum ini.
     Saya adalah Slimming & Beauty Consultant yang telah dilantik secara rasmi bagi produk Fihydar. Sepanjang 3 tahun ini lebih 13 876 orang client yang mengalami masalah obesiti Amy berjaya bantu untuk turunkan berat badan mereka dengan berkesan dan atas bimbingan Amy sendiri.
     Jadi setiap perkara yang Amy suggestkan Adalah berquality dan terbukti berkesan. Begitu juga produk-produk yang dicadangkan adalah melepasi piawaian pihak KKM & 100% halal.
      
Sebarang pertanyaan boleh terus whatsapp Amy di : +6016 756 7545.


________________________________________




Comments